Naše adresa: Elišky Krásnohorské 7, Praha
FAQ

FAQ Optique.cz

V případě, že máte pochybnosti související s nákupem zboží v našem butiku, připravili jsme pro vás seznam nejčastěji kladených otázek:

 

 

V případě, že mi zakoupené zboží nebude sedět, mohu ho vyměnit?

Samozřejmě, na vrácení zboží zakoupeného na internetu máte vždy 14 dní. Výměna zboží je rovněž možná.

 

Vztahuje se na brýle záruka? Jestli ano, jaké jsou její podmínky?

Na každé zboží, které bylo zakoupeno na Optique-Exclusive.cz se vztahuje distribuční záruka 2 roky. Záruka se vztahuje jen na eventuální skryté vady zboží. Záruka se nevztahuje na zboží, jehož poškození vzniklo nesprávným zacházením.

 


Kde mohu najít váš kamenný obchod, ve kterém bych si mohl/mohla brýle vyzkoušet a koupit?

Zveme Vás do našeho butiku v ulici Elišky Krásnohorské 135/7, Praha 1 - Josefov, 110 00.

 

 

Líbí se mi model brýlí, který ale není v aktuální nabídce na Optique-Exclusive.cz. Existuje možnost doobjednání?

V případě, že je dané zboží v nabídce brýlí, rádi pro Vás zboží doobjednáme.

 

 

Jakým způsobem mohu zaplatit za zboží objednané na Optique-Exclusive.cz?

Všechny dostupné způsoby platby najdete ZDE.

 

 

Je zboží, které je viditelné na Optique-Exclusive.cz, okamžitě k dostání?

Zboží, které máme okamžitě k dostání, můžete vidět pří použití levé filtrovací lišty.

 

 

Co znamená polarizace?

Polarizace odpovídá za redukci oslepujících odrazu od rovných povrchů, např. beton nebo vodní zrcadlo.

 

 

Jsou skla vhodná i pro děti?

Ano, v naší nabídce máme skla i pro děti.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel